"Pilvede all" on äärmiselt populaarne suhtlusvõrgustikus Facebook, kus telesarja fännab tervelt 23 359 inimest. See on muljetavaldav, kui arvestada, et näiteks "Kelgukoeri" fännab Facebookis 6244 inimest ja sari "Kälimehed" on kogunud samas 590 austajat.
Eesti vaadatuima teleseriaali "Pilvede all" lehekülg on külluslik. Fännidele loositakse välja sarja logoga nänni: vihmavarjusid, kruuse ja lõhnaküünlaid. Samuti on inimestel võimalus veeta päev koos võttegrupiga.
Igal nädalal saavad fännid värske kamaka infot, millest uues osas juttu tuleb ja mõistagi on juures treiler. Facebooki lehekülg on graafiliselt kena lahendusega ja ülevaatlik - kõiki postitusi kaunistavad fotod näitlejatest ja igast osatäitjast on ka eraldi elulugu.
Ja millisele fännile ei meeldiks kaasa mõelda? Ning saada kõige krooniks midagi käegakatsutavat. Nimelt kutsub just "Pilvede all" meeskond oma austajaid aktiivselt kaasa elama, lisades motivatsioonipakikese.
Näide "Pilvede all" postitusest: "Me siin mõlgutame mõtteid ja vajame väga Sinu arvamust! Kuna sarjal on palju fänne ja häid sõpru, siis vahel on ikka põhjust mõnele neist midagi kinkida :-) Meil on ilus logo, mis sobib küll hästi särgile ja pastakale, kuid hing ihkab midagi erilist... Milliseid fännitooteid/meeneid võiksime teha, mis sobiks meie sarjale ja mille üle ka Sina rõõmustaksid? Pane oma idee kirja ja kui selle teoks teeme, saad kingituse ka?"
"Pilvede all" Facebooki lehekülg on hea näide, kuidas televaatajad saavad sarjale 101% kaasa elada.
Uuri lähemalt SIIT.